Regulamin sklepu Jan Hardy

 

Informacje ogólne

1. Sklep internetowy Jan Hardy, działający pod adresem www.janhardy.pl, prowadzony jest przez przedsiębiorstwo NEBO Małgorzata Kijuc, REGON 061451436, NIP 564-166-70-31, adres siedziby: ul. Konopnickiej 3/3, 22-300 Krasnystaw, nazywaną dalej NEBO

2. Sklep internetowy zwany dalej Sklepem, prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet.

 

Realizacja zamówień

 

3. Zamówienia przyjmowane są wyłącznie poprzez formularz zamówienia znajdujący się na stronie www.janhardy.pl. Podstawowym warunkiem rozpoczęcia realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie przez Klienta formularza zamówienia.

4. Po złożeniu zamówienia klient otrzymuje e-maila potwierdzającego zakup wraz z numerem zamówienia, zawierającego dane podane przez klienta w formularzu oraz specyfikację zamówienia (produkt, ilość, cena, rodzaj płatności i dostawy). W szczególnych przypadkach zamówienia dodatkowo potwierdzane są za pośrednictwem poczty elektronicznej lub przez telefon.

5. Klient będzie informowany pocztą elektroniczną o każdej zmianie statusu zamówienia.

6. Przyjęcie do realizacji zamówienia rozpoczyna się:

a. w przypadku płatności internetowej – z chwilą otrzymania przez klienta maila zatytułowanego: „Potwierdzenie dokonania zakupu” wraz z numerem zamówienia, opatrzonym statusem „ZAPŁACONE”. Brak takiego maila lub mail opatrzony statusem „OCZEKIWANIE NA WPŁATĘ” oznacza, że realizacja płatności internetowej nie doszła do skutku, o czym klienci są informowani dodatkowo mailem z systemu Przelewy24.pl,

b. w przypadku zamówień płatnych przelewem – po tym, jak wpłata od klienta zostanie zaksięgowana na naszym koncie bankowym. Klienci mogą przyspieszyć przyjęcie zamówienia do realizacji przesyłając potwierdzenie dokonania przelewu lub kopię przekazu pocztowego na adres mailowy: leluko@wp.pll,

c. w przypadku zamówień płatnych za pobraniem – z chwilą otrzymania przez klienta maila zatytułowanego: „Potwierdzenie dokonania zakupu” wraz z numerem zamówienia).

7. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie. W przypadku niedostępności całości lub części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).

8. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian. Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez klienta i określony w zamówieniu sposób.

9. Czas realizacji zamówienia wynosi od 1 do 3 dni. Jest to czas, który upływa od przyjęcia zamówienia do realizacji do chwili wysłania zamówionych produktów ze Sklepu, przy czym uwzględniane są tu tylko dni robocze.

10. Termin otrzymania przesyłki = czas realizacji + przewidywany czas dostawy.

Dostawa 

11. Przesyłki dostarcza:

a. Poczta Polska – czas dostawy wg regulaminu Poczty Polskiej, wg cennika Poczty Polskiej.

b. kurier lub kurier do wyznaczonego przez Klienta punktu odbioru

(Za opóźnienia wynikające z działania Poczty Polskiej  i firm kurierskich Sklep nie odpowiada.)

12. Koszty dostawy:

Według cennika Poczty Polskiej oraz firm kurierskich.

13. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione produkty:

a. płatność internetowa – za pośrednictwem systemów firm obsługujących płatności internetowe (Przelewy24, Blue Media),

b. przelewem na konto bankowe (przelewem bankowym).

c. płatność PayPal

14. Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba produktów i realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień na te towary, aż do wyczerpania się zapasów objętych tą formą sprzedaży.

15. Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon lub faktura, wystawiane w chwili, gdy wszystkie zamówione przez klienta towary są skompletowane i gotowe do wysyłki.

16. Klient może wycofać złożone zamówienie w całości do momentu jego wysłania.

17. Przesyłki zagraniczne podlegają innemu taryfikatorowi niż krajowe. Przed lub po złożeniu zamówienia wymagany jest kontakt mailowy na adres: leluko@wp.pl w celu weryfikacji kosztów i zgody kupującego.

 

Reklamacje i gwarancja

 

18. Wszystkie towary dostępne w Sklepie objęte są gwarancją producenta.

19. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien odesłać go przesyłką pocztową na adres: NEBO Małgorzata Kijuc, ul. Konopnickiej 3/1; 22-300 Krasnystaw.

20. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

21. Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, sklep zwraca natychmiast po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji. Do odsyłanego towaru należy dołączyć paragon lub fakturę.

22. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (np. z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie produkty do wyboru.

 

Zwroty

 

23. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku „O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny” klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany. Zwracany towar należy odsyłać razem z otrzymaną wraz z nim paragonem lub fakturą. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 5 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.

 

Polityka prywatności

 

24. Dane osobowe klientów dokonujących zakupów przetwarzane są zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2002 r. Nr 101 poz. 926, ze zm.).

25. Dane Klientów wykorzystywane są wyłącznie do realizacji zamówień oraz za ich zgodą do celów informacyjnych sklepu www.materiakomiks.pl. Każda zarejestrowana osoba ma dostęp do swoich danych osobowych i w każdej chwili ma możliwość ich zmiany lub usunięcia. Dane osobowe pozostawiane dobrowolnie na forum i w recenzjach nie podlegają ochronie i są ogólnie dostępne.

26. NEBO informuje, że nie sprzedaje i nie udostępnia osobom i podmiotom trzecim danych osobowych podawanych podczas procesu rejestracji.

27. NEBO zastrzega sobie prawo do wysyłania klientom sklepu wiadomości e-mail dotyczących funkcjonowania strony www.materiakomiks.pl (przypomnienia, komunikaty systemowe, powiadomienia techniczne, zmiany statusu zamówienia) oraz za zgodą klienta własnych informacji handlowych i marketingowych.

28. NEBO zapewnia, że dane związane z procesem płatności, tj. numery kont i dane kart kredytowych oraz kody dostępu do internetowych kont bankowych nie są zapisywane przez sprzedającego. Celem zabezpieczenia poufnych danych, transakcje dokonywane przez zewnętrzny system płatności internetowej są szyfrowane.

 

Postanowienia końcowe

 

29. NEBO nie ponosi odpowiedzialności za szkody poniesione przez Klienta w skutek posłużenia się przez osoby trzecie jego identyfikatorem lub hasłem.

30. Umowa sprzedaży zawierana jest między Klientem a firmą NEBO. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie istotnych postanowień zawieranej umowy następuje przez wydrukowanie i przekazanie klientowi wraz z przesyłką paragonu lub faktury VAT oraz specyfikacji zamówienia w postaci „Potwierdzenie dokonania zakupu” za pomocą poczty elektronicznej.

31. Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.

32. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.

26. Wydawnictwo informuje, że nie sprzedaje i nie udostępnia osobom i podmiotom trzecim danych osobowych podawanych podczas procesu rejestracji.

27. NEBO zastrzega sobie prawo do wysyłania klientom sklepu wiadomości e-mail dotyczących funkcjonowania strony www.materiakomiks.pl (przypomnienia, komunikaty systemowe, powiadomienia techniczne, zmiany statusu zamówienia) oraz za zgodą klienta własnych informacji handlowych i marketingowych.

28. NEBO zapewnia, że dane związane z procesem płatności, tj. numery kont i dane kart kredytowych oraz kody dostępu do internetowych kont bankowych nie są zapisywane przez sprzedającego. Celem zabezpieczenia poufnych danych, transakcje dokonywane przez zewnętrzny system płatności internetowej są szyfrowane.

 

29. NEBO nie ponosi odpowiedzialności za szkody poniesione przez Klienta w skutek posłużenia się przez osoby trzecie jego identyfikatorem lub hasłem.

30. Umowa sprzedaży zawierana jest między Klientem a firmą NEBO. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie istotnych postanowień zawieranej umowy następuje przez wydrukowanie i przekazanie klientowi wraz z przesyłką paragonu lub faktury VAT oraz specyfikacji zamówienia w postaci „Potwierdzenie dokonania zakupu” za pomocą poczty elektronicznej.

31. Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.

32. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.